Tuesday, April 27, 2010

macam2 yg terjadi..

Semua perkara ini terjadi pada 24/4/2010... aku patutnya cerita hari tu.. tp disebabkan terlampau penat tertunda pada ari ni...

Pagi ahad tu aku keje shift pagi, kat pavilion n masa nak masuk nampak kereta sports.. mmg cantik betul.. dah la aku minat dgn kereta mcm ni... sempat lg amik gambar..







Pastu masa makan tengahari, aku turun makan mcm biasa tp bila lepas abis makan n nak masuk keje balik aku tgk ramai org pandang ke bawah mcm ade event yg menarik tgh berlangsung.. masa tu kat tingkat enam, aku pun tgk la ape yg diorg tgk, rupanya sports car lagi tp kali ade graphic.. cantik betul... nasib baik x lewat masuk keje, khayal tgk kete punya pasal... hehehehe..













Pastu masa balik lak... dah la penat sebelum naik komuter kat kl central dah msg2 kat mak, bila sampai kat stesen yg aku turun tgk mak x sampai lagi... geram je... dah la sakit kaki n lapar lak tu.. bila mak sampai dgn cepatnya aku naik dgn muka masam... mak kata aku nangis, padahal aku ngantuk... Dalam kete mak cite ape yg terjadi kat umah.. Yana, adik aku telah menyebabkan blender terbakar n hampir nak wat umah kitorg terbakar gak... yg kelakarnya adik2 aku langsung x amik serius pasal benda ni... bila dah terbakar tu cari la ape yg blh padamkan api.. ni x blh jalan perlahan2.. call abah pun ckp sambil lewa je mcm x de pape yg berlaku... mak aku geram betul... sampai umah je, aku cepat2 gi dapur nak tgk... separuh blender tu dah cair...











macam2 blh jadi dlm satu ari...;->

No comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 @@@@My Life@@@@. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree