Friday, June 11, 2010

11th JUNE 2010

sorry blog... dah lama x tulis ape2... busy gila and sakit..
sekarang aku tgh demam selsema... teruk gak.. gara2 kena hujan plus habuk....
aku sedih x dapat balik kampung kerana x dpat cuti maklumlah baru start keje...
x dapat la aku jmp anak2 buah aku.. terutamanya adam n jaslina... aku dah lama rindukan diorg, agaknya x de rezeki nak jmp diorg... adik lak jelezkan aku pasal dia dapt blk kg... huhuhu....

Semalam birthday kembar tp disebabkan demam aku dah terlupa... sampai si uda telefon... dia kata aku x ingat birthday dia... dia tggu lama utk aku telefon dia.. sorry my dear... x sengaja... semoga ko happy selalu...

minggu ini agak memenatkan bagi aku... nasib baik la dapat dua hari cuti dlm seminggu.. so x rasa sgt... harap satu ari nanti aku dapt cuti utk jmp anak2 buah aku... n juga uda...;->

No comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 @@@@My Life@@@@. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemesfree